KORVVÄSKAN

Idag har jag inte gjort någonting!
Fick ett erbjudande om att hänka på grönan med Maja och Filippa men jag orkade inte..........
Fast det kanske hade vart kul att göra någonting istället för ingenting..
Men, men.
Tänkte att jag skulle vara hemma och packa till klassresan istället men inte ens det har jag gjort.. bara suttit vid datan idag. BARA.

Men nu för en stund sen så tänkte jag sätta igång med packningen, jag hade planerat allt, vilken väska jag skulle ha, byxor, tröja, ALLT!
Så punkt nummer ett på listan var såklart väskan. Utan den blir det lite krångligare att packa.. Fast kanske lite mer intressant?
Men eftersom att mamma inte är hemma just nu så har ju hon den braiga väska med sig! Ah!
Det blev bara till att ta fram den svarta korv-väskan.. Den ser ut som en korv, känns som en stor korv, jaa rentav luktar som en korv. JJippie!
Eller så kör jag på den lite mer intressanta packningen, utan väska?









Kommentarer
Postat av: matilda - [maatilda.blogg.se]

tänkte att jag inte behövde länka din blogg, du får ju gästblogga? :D

och då kan du ju passa på att länka din

2009-09-13 @ 19:25:05
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0