NY BLOGG

Hejsan, jag heter Agnes för er som inte vet eller bryr er:) Jag är tolv år och bor runt stockholm:

Nu har typ alla börjar blogga så jag ville starta en blogg på egen hand, jag har bloggat förut men med en kompis som heter Maja.

Vi hade mest en blogg på skämt men nu ska den här bloggen bli riktigt seriös ;P
..Eller inte...
Det ska inte vara en "skämt blogg" men ska ändå vara kul att läsa så att man vill följa bloggen:)
Vår gamla blogg hittar du HÄÄÄÄR!!

Om det är någon som orkar kommentera så säg inte att jag har snott namnet av någon annan, som ni som tänker kommentera det säkert vet vem det är..XD Men jaa, jag tog namnet där ifrån, men tror ni allvarligt att det var hon som kom på sitt namn??
Nej!


Hoho, nu ska det första inlägget inte bli tråk som det brukar utan jag slutar här  .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0