ME AND DAZ DJUR!

hejhopplingon...resten vet ni..

Idag tänkte jag att ni skulle få veta lite mer om mej. Eller rättare sagt mina djur!
Hoho, tråkigt inlägg för alla pälsallergiker!
Ni har ju hört att det inte finns så mycket fina bilder på mig (pga. Mest för att jag är en ganska ful människa..)
Men ni ska få se mina djur iallafall!


Här är min knasiga katt.. Djingis/ Sally


På favvo platsen..



Här är vår hund, Alice. Smeknamn: Humpe.


Sen har vi en till katt också, Findus. Smeknamn: Fimpen... Om det nu räknas som ett smeknamn?
Men han är inte en riktig linslus som de här två stolliga djuren, så honom har vi ingen bra bild på..




Och här kommer det sista djuret (sist men inte minst;) , Ove. Ove är en sju årig krokofant..hrm, Krokodil. Hans favvorätt är kanin, och smeknamnet är Jigsaw.











Haha, tror ni ärligt på det?
Nej. Ove kommer från colloseum (som stavas....) I Göteborg..
Och ska jag vara ärlig så tror jag tyvär inte att Ove hette Ove.. Och ni ser ju själva att inte heller Ove är en linslus.. När jag tog bilden så vände han nog medvetet..


Nej nu ska jag Berätta lite vad jag har gjort idag;


Jag vaknade, ringde till Maja som skulle på grönan idag.

Åkte till Forum, kollade på den nya frisörsalongen dom öppnat där, Jag köpte två produkter (Produkter låter som ett proffisionellt ord så det kommer ni få höra mycket utav proffset!) Från Matrix..

Och en bok.

          Shampot/ produkten........


    Boken.




 


Kommentarer
Postat av: matilda - [maatilda.blogg.se]

Skriver ett inlägg om mig!:)

2009-09-12 @ 17:38:35
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: Leia

Du måste ju skriva om shampot är bra sedan!

2009-09-12 @ 18:21:24
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: simone

Sv: Jo, detär ju sant :D Hur är schampot? :D

2009-09-12 @ 19:46:58
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: matilda - [maatilda.blogg.se]

Ja!:)

2009-09-12 @ 21:44:33
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0