Matildas blogg;P

Jo, i brist på läsare så hoppas jag på en liten länkning från din sida Matilda:P
Man skulle nämnligen skriva ett inlägg om Matildas blogg för att få en länkning av henne (www.maatilda.blogg.se
Så alltså vet inte riktigt vad jag ska skriva eftersom att jag inte följt hennes blogg så länge, ungefär sen den kom upp på aktiv-listan;)

Men Bloggen är super bra och ni borde också följa den!!
Känns ju lite speciellt när bloggaren är lika gammal som en annan;)
Men det är kanske därför jag följer den, för att jag och matilda är lika gamla.. Jag tycker att det är kul när barn bloggar, alla vuxna ska vara snälla och skriva små söta kommentarer!
Sweet!

Haha, vet inte om det finns mer att säga än att det är en bra blogg!






Kommentarer
Postat av: matilda - [maatilda.blogg.se]

Hej, vill du beställa en designad tröja med valfritt tryck på. Du bestämmer själv, kommentera mitt inlägg hur du vill ha den.



du blir länkad i nästa inlägg

2009-09-12 @ 22:34:20
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0