KLASSRESAn

Imorgon åker jag, och klassen;P, på klassresa1.
Så det kommer bli dålig uppdatering här i bloggen.
Får se om jag hinner slänga in ett inlägg på morgonen innan vi åker men jag tror inte att det finns tid så seg som jag är..

Idag har jag och Emelie varit och tränat på Friskis & svettis:) Sen köpte vi lite snacks till bussresan mot Ängsholmen, två cheez ballz påsar (kom igen! det ska ju räcka till tre dagar!!) och en macka, också till ditresan. HOho, vi ska svulla! 

Vet inte vad mer jag ska skriva. Förutom att jag är himla avundsjuk på alla dessa myrsjö-barn som har fått egna Macbooks av skolan!

Hehe, nä nu ska jag nog gå och packa det sista!




Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: TACK :'D

2009-09-15 @ 11:45:13
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0