KLASSRESA

God morgon!

Nu sitter jag i pyjamas och skriver det här:)
Idag eller imorgon tror jag, eller hoppas jag på en länkning från en bra blogg!

Hehe, vet igentligen inte vad jag ska skriva men jag får komma på något medans jag skriver de här orden..
Jo, om du nu kom in på min blogg via Matildas länkning så får du gärna skriva en kommentar om det:)

Idag ska jag börja packa inför klassresan som är om två dagar!
Jag är nästan lite hoppig.. Och nervös?

Vi har vart och köpt lite regnkläder och annat tråkigt som man behöver.. Så är det alltid; Man köper nya regnkläder inför klassresan och om man har riktigt tur behöver man inte ens använda dom.. Men till nästa klassresa måste man ändå ha nya.. Det är derför mamma tvingar på mej ett två nummer förstort regnställ..Men jag ser det som ett bra tillfälle att kolla i lite andra affärer också;)
Jo, jag har nog allt från packlistan.. Men ändå känns det som att allt saknas.. Men om något saknas märker man det ju inte för ens man är där (vi ska åka till Ängsholmen..) och behöver just den saken..

Mamma tycker även att jag ska ta hennes pannlampa.. Alla kommer inte ens ha med sig regnställ.. Och jag då i seglar stövlar, ett två nummer för stort regnställ och.. En pannlampa.







Vi får se..







Kommentarer
Postat av: Leia

Tack söt!

Allt bra?

2009-09-13 @ 12:39:45
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: D E L L A

sv; Ja visst var den :)

aw, hahah. Min är såå lugn xD

2009-09-13 @ 13:26:47
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: matilda - [maatilda.blogg.se]

Just ja !:)

2009-09-13 @ 13:52:23
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: Sanna

TACK så mkt!

Nepps, jag har inte gjort den i Picnik.

2009-09-13 @ 14:07:03
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohål .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra,

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-09-13 @ 15:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0