Kissen, jag och en matdagbok..

hejsan kära läsare!

Nu sitter jag hemma med en liten katt i knät och bloggar! Haha, hon  är hur söt som helst med tassarna på tangentbordet!

När msn rutorna kom upp att man har fått ett nytt mail trycker hon nosen mot skämen och "fångar" rutan!
Åh, jag älskar dej din lillfis!

Idag har det inte hänt så mkt.. Eller förresten!
Det var omfotografering för dom som var sjuka >jag<..
Jag hoppas bilden blev bra men blixten var ju så stark så att det kändes som om man knep ihop ögonen på varenda bild!

Nu är jag somsagt hamma och mamma kommer vilken sekund som helst med nudlar till mej!
Vi ska föra matdagbok till NTA:n i skolan.
Shit vad pinsamt det kommer bli att visa min;

18.32: billys pizza
18.35: en kexchoklad
18.40: en till chokladbit
18:40 (och 30 sek..) yttligare en bit choklad..

Middag: Vaddå middag?? Läs i raderna över!?

Haha, nu kom mamma hem. Jag ska gå och äta lite nudlar.. Yttligare något som kommer ta lite plats i min matdagbok! (och i min mage..)
Najs, najs fågelbajs!









Kommentarer
Postat av: lollo

haha, jag tror nästan allas matdagbok kommer se ut ungefär sådär (i alla fall min), heh:P

2009-09-23 @ 18:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0