KALKYLERA MERA!

Hej igen.. Jo jag tipsade Maja om en hemsida som heter www.kalkyleramera.se där man kan göra lite udda tester...

Både jag och Maja tog testet om vilket BMI man hade och båda är kraftigt underviktiga!
Haha, sjojja bara, det måste ha blivit något fel för oss båda för Maja skulle behöva gå upp 10 kilo läste jag på hennes blogg, och jag 13,1 kilo..

HAHA, vilka klena människor vi är Maja!


Men nu ska jag börja avnända det här som en riktig blogg och skriva vad som händer på dagarna i mitt liv.. Inte för att det är mycket, men det är ju skönta att slippa skumma igenom en mil långa inlägg.. TIHihi..

I skolan hade vi matte prov kan man väl kalla det ;)
Och sen läx förhör. Sen skulle man välja ett land att arbeta med som ett grupparbete.. Jag och Maja valde malta tillsammans.. Ni måste ju tro att Maja är min ända kompis men så är det inte.. hihi, men vi bor grannar så det är faktiskt praktiskt att vara ihop med Maja på ett grupparbete.. Haha, majamajamajamaja!
Sen åt vi lunch, fisk skulle det vara men det bar snarare det som kommit ut efter det att fisken ätit,, Hum..(fiskbajs....)
Jag och Nova torkade som vanligt eftersom att den som igentligen ska torka alltid är sjuk den dagen.. Vi kör med "golv metoden" vilket är väldigt effektivt,, följ bara dessa tre enkla steg mot ett renare bord och ett smutsigare gol.... det går vi inte in på..


1. ta ett papper.

2. svep med snabba drag papperet över bordet.

3.NER MED SKITEN PÅ GOLVET!!

...Sen gick vi typ hem.. eller det var mer,, men nu blev det ett sånt här milslångt inlägg jag hatar!
Så jag får säga hejdå!

OCHNEJVISKATAENSPRUTAIMORGON! (svensk översättning: och vi ska ta en spruta imorgon!)

HJÄLP!!!


NEEEJ! DETTA INLÄGG BLIR  BsARA LÄNGRE OCH LÄNGRE, JAG MÅÅÅSTE SLUTA NU...







Kommentarer
Postat av: Filippa R

nej men dina blogg inlägg är inte mil långa dom är bara roliga att läsa:P

men jag tycker om din blogg:) den är bra

2009-09-09 @ 20:12:24
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hej! :) såg du idol idag ? ^^

2009-09-09 @ 21:02:26
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: AGNES

JA, JAG SÅG IDOL!

TACK FILIPPA!

2009-09-10 @ 19:26:49
URL: http://agnesvardet.blogg.se/
Postat av: Maja

Jaa, Agnes..

Dessvärre är det nog så. Att vi är en aning underviktiga.. bara ännu en anledning att äta ännu mer fett och socker ;)

2009-09-10 @ 20:28:08
URL: http://fearcanneverkillyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0