EN NORMAL DAG.

Hejs!

Idag var det en väldigt normal dag.. Tråkigt normal kanske... Jag tyckte att det var ganska kul att göra i numrerad ordning som igår då.. So.. det blir det :P

1. Gick upp, åt frukost och resten av det man gör på morgonen.. Såg på morgon teve, som en annan nörd, och såg vilka nya ord som kommit med i ordboken, chilla, kalsongbadare dvs. killar som har sina använda äckel kalsonger under badbyxorna.. Sen var det ett inslag igår tror jag? Där man fick se att reningsverken i poolerna inte klarar av "kalsongbadarna".. Och sen ska vi renliga varelser (tjejer) tvingas att bada i det giftiga förorenade vattnet! NOT FAIR!

2. Hade NO

3. Hade SO med 6a

4. Lunch, broccoli soppa med ost.. uä.. behöver jag säga mer? Elin torkade bordet och jag observerade att hon använde samma metod vid torkning som jag och Nova..:P

5. Vi hade bild.. Det var ungefär lika kul som det här inlägget blir.. TRÅK!

6. Bussen hem till Maja för att sätta ihop en spellista till klassresan.. Som är om fyra dagar!

7. Hem ifrån Maja, och här sitter jag nu med min käre vän ADVENT..

Tänkte att ni kanske ville se en bild eller något så att ni inte tycker att min blogg är tråkig:












Nä förresten, har ingen bra bild på mej, ni får nöja er med den i headern så länge..
Jag får helt enkelt börja ha kameran med mej lite oftare.. Men jag kan lova att ta med den till klassresan och ta massor av bilder som jag visar för er!

promise!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0