Godmorgon!

Idag ska jag ut med familjen och Ofelia och Emmy (plus deras mamma och pappa..)
Och plocka svamp. Sen ska vi nog hem till dom och laga en god middag med svampen, som vi förhoppningsvis hittar då..
Och så ska vi grilla i Velam. Så snart ska jag nog göra lite scones deg som vi tar med i plastpåsar och gör pinnbröd där.. Ni vet, när man tar en degklutt hittar en bra pinne att linda degen runt och grillar det..
..mm.. Sen blir det nog lite vanlig korv också:)

Snart har vi utvecklingssamtal i skolan och jag är faktisk inte så nervös som jag brukar vara!
Men det kan vara för att det inte gått så långt in på terminen och jag har inte hunnit med så mycket bus som vanligt..
Men man skulle fylla i ett papper igrupp där det stod vad som skulle tas upp på samtalet;

Jag skrev:

Bullar måste finnas tillgägligt under hela samtalet...Annars! BLIR DET ANDRA BULLAR!



Mmm.. nu vart jag väldans (finns ens det ordet..?) sugen på bullar..


Nä, nu ska jag ta och göra något.. Typ deg.

Vi hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0