Forum och Älgar?

Hej alla fans!..;P

Jag har ju typ inte bloggat på några dagar så det var väl hög tid nu;)
Ganska skönt faktiskt men det är det att skriva också så det kan nog vara bra att ta en paus ibland så att man inte tröttnar så fort.

Iförrgår var jag på keramik kurs med emelie. Vi drejade för första gången, som var super kul! men väldigt krångligt, för om saken man drejar en gång blivigt sne så är den så blir den sig aldrig lik igen.. Och ni kan ju kan gissa hur min blev? ..Haha..
 Hennes mamma skjutsade oss hem och när vi var nästan hemma så fick vi stanna bilen för några älgar!
Tre stycken rättare sagt! En stor och två små. Så jag antar att det var två ganska stora kalvar och en "mamma älg"..?
Coolt! Jag har bara sett en älg en gång innan.

Igår var jag i Sickla med mamma och köpte en tröja bara..

Idag ska vi åka till Forum och shoppa lite mera ;)


Nu ska jag gå och göra lite i matte boken...





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0