ang: SCHAMPOT

Heey!

Jag fick faktiskt två kommentarer (som jag är mkt stolt över!) om att jag skulle skriva hur schampot var.
Och vad gör man inte?
ca. 7,3 sekunder efter jag läst kommentarerna om schampot och hur det var står jag i duschen och provar mitt nya schampo och balsam..
Och jo det måste jag säga!....Hm.. Vad skulle jag säga?
Vet inte om volym effekten fungerar eftersom att jag sitter med blött hår i en turban just nu och skriver så det är en aning svårt att avgöra.. men om inte annat så luktar det väldigt gott;P




En lite uppdatering till inlägget igår,, "EN SKUM MIDDAG?"
Emmys tandställning är nu trasig efter att hon idag har tappat den i trappan.. Hur det gick till vet jag inte riktigt men hon måste ha skrattat elr. något så att den flög ut..
Stackarn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0