80-tals fest!

Hej igen!

Sitter här och tänker på Öskgur.. Nä, nu ska jag inte vara deppig!
Idag har nämnligen Nova och Emelie (som rubriken lyder..) 80-tals fest!
Haha, väldigt bra tema med tanke på att ingen av oss fanns då ;P (jag är ju född 97)

Så, man fick helt enkel fråga sin gamla mamma;) Och igår var vi och köpte det sista.
Det blir flufffluff våfflat hår, blå ögonskugga, neongröna naglar, en hög tjol, en stor t-shirt med en påfågel fjäder på, en lång kofta, svart ormskinns pumps, en silvrig väska med dragsko, en massa halsband och armband + lite ringar, turkosblå tights, benvärmare och till det ett ceris färgat läppstift!

Så, det var nog allt.. Ganska mycket!
Haha, men jag tror nog att jag har fattat vinken med att det var rättså "krims-kramsigt" under 80-talet ;D

Haha, nu ska jag städa mitt rum och ägna en tanke åt Maja som inte kommer på festen!
Hennes brorsa fyller år..



Ungefär så här ser det ut i min kalender just idag!







Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, diggar verkligen jackan, men inte lika mycket priset. Men man kan säkerligen hitta något liknande till ett lägre pris någon annanstans!

2009-09-19 @ 12:20:26
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: Leia

Njae, våran hund gillar inte att bada, han är livrädd för att hoppa i sjöar och liknande. Fast han blir så glad när han har badat klart. :D

Kul med en hund som gillar att bada :D

2009-09-19 @ 12:53:53
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

härlig blogg :D

2009-09-19 @ 13:08:14
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Postat av: Andreas Årzén

Vill du se lite snygga bilder från när Kissie var på Vakna med The Voice igår? Kolla gärna in inlägget jag gjorde, haha :P och lämna gärna en kommentar om vad du tycker om "snygga" bilderna.



Annars hoppas jag du får en trevlig lördag och hoppas hörs av igen, kram!

2009-09-19 @ 14:45:50
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0