BUSS=BAJS

Hejs!

Jag tänkte göra som en normal bloggare och börja direkt och skriva vad som hände idag!
För att inte göra det rörigt för er är allt numrerat i ordningen det hände.. Nördigt va??!

1. Jag gick upp, åkte till franskan...(med.. MAJA!)

2. Vi hade matte.

3. Vi tog den dumma sprutan, som för övrigt inte känndes något! Jag var super nervös innan och när jag satt där så drog skolläkeren ut på det sååå långt.. Hon satt typ och pratade med Joris och Filippa som var med mej inne i rummet, med nålen mot min arm.. Hjälp tänkte jag, kan hon inte bara sticka in den i mitt kött?? Men nähe.. min arm fick häng-möra typ 2 minuter innan hon pratat klart..

4. Musik med Jimmmmmy... Som ser ut som en exakt kopia av Peter Pettigrew.. (Rons råtta i harry potter..))

5. Lunch, jag och Nova torkade inte bordet! HOHO!!!!

6. Matte igen....

7. Typ slut på skoladagen.. Tror jag.. Mot busshållplatsen med Filippa.C!! 

8. Efter att ha missat bussen 4 gånger, jag är seriös! Gick vi för att ha rast med 6.a som slutade en timme senare än oss, vi jagade såpbubblor med munnen (jaa, vi hade nog ätit jäst frukt eller nått, för vi var flummiga!) När jag hade lyckats fånga typ tre bubblor kommer den femte bussen! Åh, vi missar den också..
Då bestämmer vi oss för att sätta oss på busshållplatsen och inte röra oss ur fläcken! Men vi är ju väldigt törstiga och går in i klassrummet för att dricka lite vatten,, VRUMM! Dagens sjätte buss susar förbi! "###¤¤¤%&/=(!!!
Vi sitter snällt en kvart till på hållplatsen och går nu på den sjunde bussen som åkt förbi vår hållplats.

9. Jag och Filippa kliver av vid Nova och går sista biten.. Sen är vi hos Nova med Emelie också, vi bakar en fin kaka som vi döper till ****!

10. Tajmade ingen buss och hatar just då alla världens bussar så pappa får hämta mig..


Och hej! Här sitter jag nu och skriver på min (vänder på datan så jag kan se vad märket heter..) ADVENT.. Vad är det för jävla namn??

Och nu ska jag logga in på Facebook och hänga med dom andra geeekarna på Farmville..:P

SEEEEE YOU LATER ALLIGATOR!












Kommentarer
Postat av: Maja

Agnes, min blogg är ful!

Kan du göra en snygg design åt mig?

2009-09-10 @ 20:32:13
URL: http://fearcanneverkillyou.blogg.se/
Postat av: C I T Y C A T S - NOWNA & NATASCHA

Nice blogg hörru ;)

Tävla om veckans blogg i våran blogg!



www.citycats.blogg.se



Kramar / CityCats - N&N

2009-09-10 @ 22:17:26
URL: http://citycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0