Todays fynd!

Hejhej!

Nu när en liten del av vinden är utrensad tycker jag det kan vara kul för er att se vad som hittades!




Även om vi hittade en del roliga kläder så var det skorna som var roligast!




Kanske inte de snyggaste skorna, men en ganska snygg bild, det är nu de riktiga godingarna kommer!





Nice va?





Jag förstår inte?







Dessa är väl minst lika snygga?




Och sen lite leksaker,









En mycket rolig leksak; En.. Vad?
-En pottsits!




Kastade ett snabbt öga på galgen och råkade kasta om bokstäverna i efternamnet till något helt annat!


Hittade även en stor äkta pälsmössa som jag fått.
Vet inte riktigt när jag ska använda den men den ska användas!

Sen hittade vi oändligt mycket mer roligt men jag orkar inte sitta och ladda upp bilder på dom med mitt sega mobila internet!



Igår hittades även ett gammalt elektriskt fotbad.
Jag fick vara testperson idag och jag skulle vilja kalla det för tortyrredskap. Hela maskinen skakade, som golvet och mig. Vattnet sprutade ut lite på sidorna och det var väldigt traumatiskt!
MEAN MACHINE!

Sovklockan har ringt för mig, men vi har hela köket att rensa ut nu så.. Jag tar ett glas Cola och härdar ut nån timme till..



Goodbyee looveers!




Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

kul grejer du hittat! :D



sv: jag använder photoshop :))

2009-10-28 @ 14:32:24
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej! Just nu pågår en tävling där du kan vinna en valfri håraccessoar från L8 Nyberg! Kolla in tävlingen här: http://rebeccapalmen.blogg.se/2009/november/tavling-haraccessoar-fran-l8-nyberg.html



Ha det bra!

// Rebecca

2009-11-02 @ 17:27:18
URL: http://rebeccapalmen.blogg.se/
Postat av: lollo

Albert Neger.....

2009-11-11 @ 15:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0