IDAG:

Hej alla goda (inte bokstavligen) människor!

Idag har jag inte gjort så jätte mycket.. Vi skulle filma lite för ett projekt till skolan men det gick väl sådär..
Det var bara Marcus som ville ställa upp.. Och på frågan; Vad är det första du tänker på när du hör Malta?
- Ehm.., Palmer, stränder och toaletter!
.. Hum.. Ja,, jätte kul Marcus.
Men det är för tillfället det ända material jag, Filippa och Maja har..

Skrev ju inget igår.. Men jag kan skylla på att jag är halvt förkyld (?).
Idag hade jag på mej en gigantisk halsduk som säkert är över två meter lång. Och så blev det premiär för Uggsen;)


Så ni får en liten uppdatering från igår, och då i bild-väg;)


Här är en väldigt fin tankekarta om Malta jag gjorde igår när jag väntade på Emelie..



Hehe.. Nej, jag är inte seriös.



Det blev tyvvär inga bra bilder igår så jag får väl kompensera det lite senare men nu är jag så sjuk...


Och just det!
Jag fick en kommentar från en kille på Ängsholmen som var vår ledare. Han heter Markus och ni kan besöka hans hemsida här:
http://medlem.spray.se/markus.rakdee/

Coolt va?
Haha..



Nu ska jag gå och vara sjuk ett tag eller så..

See ya' later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0