Frihetsgudinnan

Jag sitter vid matbordet och skriver för vi har äntligen fått igång det mobila bredbandet.

Idag hände det inte så mycket kul.
Jag satt och tänkte på annat hela dagen vilket kanske inte var så smart.
Men jag hade lock för ena örat så varje ljud skar i huvudet.

Som sista lektion hade vi syslöjd. Jag orkade inte starta upp något stort projekt så jag fortsatte på ett armband. Sen fick vi lite tråkigt och jag och Filippa gjorde en snygg frisyr på Nova. Vi tog en massa stickpinnar och stoppade i en knut.
Det blev väl kanske lite mer än tio pinnar.. Hon såg ut som frihetsgudinnan!
Sen när syslöjdsläraren såg vad vi höll på med sa hon med sträng röst; Hum! VAD håller ni på med?
Sen tog hon skumt nog upp kameran och fotade Nova.
Jaha?


Just nu sitter jag  (förutom att blogga) och kollar på Made på MTV.
Snart är det Teen Cribs.
Visste ni att MTV kommer att visa svampbob?



Nä, nu ska ajg göra min franska läxa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0