Electric banana band idag!

Jag förstår inte varför ni fortsätter att följa min tråkiga lilla blogg. Dålig uppdatering, tråkiga inlägg..m.m.
Men ivarje fall är det kul att ni gör det!
Och för er skull ska jag också försöka bättra mej..
Men jag har faktiskt datan att skylla på den här gången!
Det är nämnligen fel på batteriet, som är mycket branxd farligt! men nu kör jag med ström sladd.

Idag händer det iallafall lite kuliga grejor!
Jag ska med Filippa, Maja, Alva och Nova på Electric banana band i stan på konsert huset.
Hoppas att dom inte spelar så högt, för jag har nämnligen nått konstigt lock i öronen så varje ljud ekar i mitt huvud.
I förrgår så var jag och Emelie på keramik och vi fick komma in gratis en stund på en konsert där. Jag kan ju bara säga att jag hoppas att Electric banana band spelar lite lägre än vad dom gjorde, jag är typ halvt döv tror jag.

Haha, see you later Electric banana-gators!





Haha, tyckte det var ganska kul, folk som hör fel vad dom sjunger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0