Collage

tjoo!

Snart ska jag iväg till skärholmen centrum.
Ska shoppa lite och det är bra att åka lite längre när man kan köpa kläder som man blir mer ensam om att ha.
Hade inte något kul att säga förutom att jag inte har orkat uppdatera lika bra som vanligt de senaste dagarna.. Fast det var kanske inte så kul?

Haha, tänkte iallafall visa bilder på mini-collage som jag "skapade" igår;)



Jo, budskapet i bilden är rätt så tydligt.



Haha, sitter och kollar på nyheterna och nån suporter klubb typ, som kallar sig Los Babianos..
.. Mycket fyndigt må jag säga!




Nä, nu ska jag skynda mig lite så vi kommer iväg nån gång..


Ps. Har ni sett nya ICA reklamen?
Visst är Ulf väldigt het i sin äppel-dräkt?

Ds.


Kommentarer
Postat av: linn

fi nblogg :)

2009-10-11 @ 19:34:11
URL: http://linnnerikssonn.blogg.se/
Postat av: linn

fi nblogg :)

2009-10-11 @ 19:34:12
URL: http://linnnerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0